Maak kennis

Wil je kennis maken met het roeien en met de vereniging? Dat kan natuurlijk. Je kunt een afspraak maken om de lokatie te bekijken en de sfeer te proeven. Wanneer je lid wordt, maakt het uit of je al roeiervaring hebt, of niet. Is het roeien nieuw voor je, dan stroom je in in de vereniging via een beginnerscursus. Deze start meestal in mei. Hierdoor kun je ervaren hoe het voelt om in éen van onze boten te zitten en kennis maken met het roeien en de roeibeweging.

Zijn er later in het jaar nog voldoende aanmeldingen, dan kan het zijn dat er nog een beginnerscursus start in september. De beginnerscursus wordt verzogd door ervaren leden die hiervoor zijn opgeleid. Aan deze cursus zijn geen kosten verbonden.

Heb je al vaker geroeid, dan dien je het roeiniveau dat je hebt aan te tonen door voor te roeien voor één van de examinatoren binnen de vereniging. Ook dan is het mogelijk om vervolgcursussen te volgen zoals skiff, skiff 2 of 3 op ploeg 2. Met het behalen van de benodigde diploma's krijg je ook de bevoegdheid om in de bij het diploma passende boten te roeien zoals een skiff of een 'gladde boot'. Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op via het contactformulier in de site.

img-0091